loading...
T.T.T GAMES
م.م ن (haviku sawish) بازدید : 326 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نیروی ویژه نیرو های OSA  ویلیام بلازکوویچ (William Blazkowicz) خاطره ساز را که فراموش نکرده اید؟ کسی که با نابودی دکتر ویلهم اشتراسه توانست زندانیان قلعه وی را نجات دهد و در پایان خود نیز قربانی هدفی شود که برای آن می جنگید. در این جا به قبل از وقایع آخرین نسخه سری یعنی The New Order بر میگردیم جایی که بلازکوویچ به همراه دوست خود ریچارد ویسلی فصد وارد شدن به قلعه ولفنشتاین را دارند تا یک سری اطلاعات سری را بدست بیاورند. این اطلاعات مخفی حاوی محل دکتر ویلهم اشتراسه است و آن ها با این کار می توانند به وی حمله کرده و این روانی را از بین ببرند. اصولا در بازی های شوتر به این سبک وقایع بر وفق مورد شخصیت اصلی داستان نیست و اتفاقات مختلفی نیز در ماجرا دخیل شده و باعث سخت شدن کار می شوند. داستان بازی در دو پارت روایت می شود. پارت اول مربوط به جمع آوری اطلاعات از قلعه ولفنشتاین و اتفاقاتی است که در آن جا برای بلازکوویچ و ویسلی می افتد 

بخش دوم نیز مربوط به سردسته تمامی اتفاقات و کلید رسیدن به دکتر اشتراسه یعنی Helga  (هلگا) است.وی زنی بدذات است که به دنبال بدست آوردن شیء باستانی می باشد. به وسیله این شیء هلگا می تواند هیولای باستانی را بیدار کرده و از وی به عنوان یک سلاح کشتار جمعی استفاده کند تا نازی ها بتوانند جنگ را پیروز شوند. نویسنده بازی سعی کرده است با استفاده از داستان های همیشگی که برای جنگ های جهانی نوشته می شود ( نازی ها از دارو و یا ماده های مختلف استفاده می کنند تا قدرت های خاصی را بدست بیاورند و صاحب ارتشی شیطانی شوند.) به داستان بازی روح تازه ای ببخشد ولی خب باز هم شاهد یک داستان کلیشه ای هستیم و بیشتر این کلیشه بودن به خاطر این است که روند اتفاقات خط داستانی شباهت هایی به The New Order دارد. ولی اگر به دید یک Spin off  به این بازی نگاه کنیم داستان بازی در سطح متوسطی قرار دارد و حداقل مخاطب را یک روز سرگرم میکند! و تنها نکته جالب بازی اتصال اول و آخر دو نسخه آخر ولفنشتاین است.

وقتی داستان بازی یک سری یکنواختی و شباهت را دارا باشد، قطعا گیم پلی و روند انجام مراحل نیز به مشکل بر می خورد. اینکه شما نتوانید به درستی با داستان بازی ارتباط برقرار کنید بر روی نحوه بازی کردن شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. در این جا نوع مراحل و روند انجام آن ها آشنایی با شخصیت های بازی نیز تا حدی شبیه به The New Order  است با این تفاوت که در بهضی از صحنه ها دست خودت مخاطب است که شخصیت مورد نظر را نجات دهد یا خیر. در درجه سختی Default  بازی شما می توانید به راحتی در مدت زمان 5 ساعت بازی به اتمام برسانید. همانند قبل سیستم بازی طوری تعبیه شده است که می توانید هم به روش مخفیکاری و هم بزن برو بازی انجام دهید. سیستم بروز رسانی خاصی برای برای بازی قرار داده نشده است فقط می توانید ظرفیت Armor  و Health  خود را با انجام یک سری از کار های خاص بیشتر از قبل کنید و همچنین با قرار دادن Perk های مختلف انجام بازی دلچسب تر شده است. با وجود این آیتم ها شما می تلاش می کنید تا کارهای مربوطه را انجام دهید.

برای مثال با کشتن ۵۰ تا از دشمنان از طریق کاور گرفتن، Perk Quick Run برای شما باز خواهد شد.وظیفه این Perk این است که در طول مبارزه می توانید 180 درجه بچرخید و سریعا دشمن پشت سر خود را هدف گرفته و آن را نابود کنید. و یا با کشتن ۲۰ نفر از کاپیتان های نازی به صورت مخفیانه Eagle Eye برای شما باز خواهد شد. وظیفه این Perk این است که آیتم های مخفی در محیط را بهتر از قبل حس خواهید کرد.  به لطف ... Melee Attack  های بازی از جذابیت خاصی برخوردار است گاهی به وسیله چاقویی که در اختیار دارید و گاهی دیگر به وسیله Pipe که در اختیار دارید می توانید دشمنان را از پشت سر و از جلو Melee Attack کنید. تنوع اسلحه ها نیز در نوع خود جالب است و خب اکثر آن ها را در نسخه قبل مشاهده کرده اید. همچنین قابلیت Akimbo کردن اسلحه ها نیز در نوع خود جالب است. البته دوستانی که از این قابلیت استفاده می کنند باید در نظر داشته باشند که استفاده دوتایی از اسلحه ها می تواند مهمات را به شدت کاهش دهد و در بعضی از بخش ها به مشکل بر خواهید خورد.


 بالا رفتن از دیوار ها به وسیله Pipe از ویژگی های جدید این نسخه است.


"مامور جاگر (Jager) در حال شکنجه دادن شما است"


"قایق سواری و تیر اندازی ها در این نسخه جالب تعبیه شده اند"

همانطور که قبلا گفته شد به لطف بازی های جنگ جهانی همیشه باید شاهد سوپرایز هایی از سوی نازی ها باشیم. به عبارتی مگر می شود ولفنشتاین معروف برای ما در این بخش سوپرایزی نداشته باشد؟ خب مهم ترین آن ها زامبی ها هستند!!!! در The Old Blood شاهد مبارزه با زامبی هایی هستیم که به وسیله دودی سمی بوجود آمده اند. همچنین بعضی از سربازان پس از کشته شدنشان به زامبی تبدیل خواهند شد و کار شما را سخت تر خواهد کرد. البته زامبی ها به شدت کلیشه ای هستند و تنها نکته جذاب آن ها متلاشی شدن آن ها به وسیله Pipe است. ناگفته نماند در محل هایی که زامبی ها وجود دارند. هیچگاه تعداد آن ها تمامی ندارد و مدام Spawn خواهند شدو یا بعضی از آن ها در نگاه اول فوق العاده آرام و معمولی هستند. ولی ناگهان به سمت شما خیز بر خواهند داشت و همانند وحشی ها حمله ور می شوند. علاوه بر بخش تک نفره با انجام هر مرحله یک سری Challenge  های خاص برای شما در نظر گرفته می شود که از طریق منوی بازی می توایند آن ها را انجام داده و رکورد خود را ثبت کنید. این Challenge  ها نیز دارای درجه سختی هستند و طبیعتا مدال هایی که برای آن ها تعبیه شده است نیز متفاوت است.

برای مثلا در حالت پیشفرض تا مدال نقره بیشتر نمی توانید کسب کنید ولی در درجه سختی Uber و Nightmare  که سخت ترین درجه بازی است، مدال طلا نیز اضافه می شود. گرافیک بازی نیز متوسط است. نسبت به نسخه پیشین تا حدی ضعیف واقع شده است ولی همچنان می توان از آن لذت برد. طراحی های زیر آب خوب کار شده است و خشونت بازی به اسم و رسم بازی می آید. همچنین طراحی شخصیت ها جالب هستند و سعی شده است. برای مثال در طول بازی با شخصی یهودی ملاقات خواهید کرد.وی قبل از معرفی خود از روی لباس و ظاهر نیز می توانید به یهودی بودن اش پی ببرید. طراحی دشمنان بازی نیز در حدی است که شما مبارزه کردن با آن ها شما را سرگرم کند و یا در بعضی از مراحل شما را مجبور به چیدن استراتژیک کند. موسیقی و صداگذاری بازی نیز مطلوب می باشد. بلازکوویچ به عنوان شخصیت اصلی بازی همانند قبل در طول بازی از داستان و اتفاقات رخ داده دیالوگ هایی را برای شما بازگو می کند و این خود نوعی احساس خوب را به بازیکن منتقل می کند. صدای اسلحه ها و انفجار ها نیز در نوع خود جالب کار شده است و در حد و اندازه های نسخه اصلی بازی قابل قبول است.


"باز هم زامبی های دوست داشتنی"

"بافت های روی دیوار به خوبی کار شده است"


"غول باستانی بازی که به همراه هلگا در تصویر مشاهده می کنید"

در آخر میتوان گفت که Wolfenstein: The Old Blood در نقش یک Spin off اثری خوش ساخت تلقی می شود و به همراه Challenge هایی که در بازی گنجانده شده است می توانید همچون نسخه اصلی بازی که سال گذشته عرضه شد دو سه روزی خود را سرگرم کنید و دوباره به قلعه خاطره انگیز برگردید.

"نکات مثبت:+استفاده از Perk های تاثیر گذار در روند بازی +محیط های چالش بر انگیز"

"نکات منفی: +گرافیک نسبتا ضعیف تر ـ روند تکراری مراحل ـ داستان کلیشه"

منبع : http://pardisgame.net

  :::::: برای دانلود تراینر و کرک و پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه کنید ::::::

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها Wolfenstein , The , Old , Blood , 2015 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در مورد : TRAINER (نسوز كننده) TRAILER (پيش نمايش) CHEAT (كد تقلب)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 8,153
  • بازدید کلی : 136,264
  • کدهای اختصاصی
    در مورد : TRAINER (نسوز كننده) TRAILER (پيش نمايش) CHEAT (كد تقلب)