loading...
T.T.T GAMES
م.م ن (haviku sawish) بازدید : 389 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

با سلام به کاربران گرامی و بازی خوران ایران

مفتخریم که به شما اعلام کنیم از این به بعد از طریق این وبلاگ می توانید اشتراک های پولی سایت معروف CHEAT HAPPENS را با کمترین هزینه از ماخریداری کنید (http://www.cheathappens.com)

نظر به اینکه باید حتما عضو سایت چیت هپنز باشید تا بتوانید نسوز کننده ها یا همان تراینر های کم یاب بازی هارا تهیه کنید و باید اشتراک ویژه یا همان VIP را در اختیار داشته باشید ما با نازل ترین قیمت و کمترین قیمت می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم

مراحل تهیه کابر ویژه در چیت هپنز :

1 - اول باید در سایت ثبت نام کنید .

2 - مقدار زمانی که می خواهید VIP باشید را مشخص کنید .

3 - به ما یوزر و پس و مدت زمانی VIP  خود را اعلام کنید .

4 - هزینه را به شما اعلام خواهیم کرد و با کارت زیر هزینه را ارسال کنید .

5 - شماره ای برای ارسال پیام به ما درهید تا در اثر وقت شما عضو VIP چیت هپنز خواهید شد .

و به شما اعلام خواهیم کرد .


برای اطلاع دادن از مدت VIP یا هر گونه سئوال در نظرات یا از طریق آیدی و ایمیل اقدام نمایید

ID YAHOO : fasivsha.haiku

EMAIL : fasivsha.haiku@yahoo.com

به زودی یک خط مستقل اس ام اس در اختیار همه شما عزیزان گذاشته خواهد شد .


شماره کارت :

6037991737408413

به نام :

محمد مهدی نگارستانی


م.م ن (haviku sawish) بازدید : 196 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

دااستان بازی The Witcher 3 Wild Hunt

بازی ساحره 3 به نام شکار وحشیانه با سبکی اکشن و اول شخص , سومین نسخه و یکی دیگر از قسمت های سری بازی های محبوب و جذاب The Witcher است که توسط کمپانی CD Projekt Red Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلتفرم های PC , XBoxOne و PS4 به بازار عرضه شده است . بازی The Witcher 3 Wild Hunt آخرین نسخه از سری بازی های ساحره است که ماجراها و اتفاقات عجیب و پرهیجانی را در جهانی باز توسط کاراکتر اصلی بازی یعنی Geralt گرالت روایت می کند . در این نسخه کمپانی سازنده بیشتر بر روی داستانی شخصیت محور , انتخاب بازیکن و مبارزات تکنیکی متمرکز شده است . داستان این نسخه از بازی نیز مانند سری قبلی  The Witcher و The Witcher 2 Assassins of Kings از کتابی با همین عنوان الهام گرفته شده است که توسط یک نویسنده لهستانی به نام Andrzej Sapkowski به رشته تحریر درآمده است . در این نسخه , یکبار دیگر Geralt شخصیت محبوب بازی بازگشته است تا داستان های جذاب و ماجراجویی های باورنکردنی را رقم بزند . داستان بازی بر اساس تصمیمات بازیکنان پیش می رود و پر از اتفاقات و وقایع غیر منتظره و باورنکردنی است که باعث می شود شخصیت هایی را که در طی بازی با آنها روبرو می شوید هرگز از یاد نبرده و همین امر جاه طلبی و انگیزه شما را برای ادامه بازی افزایش می دهد . سیستم مبارزه منحصر به فردی که از ترکیب بصری و طیف گسترده ای از عناصر تاکتیکی بهره می برد و با بیشترین مبارزات در طول یک بازی , که کمتر در این سری بازی ها وجود دارد توانسته است نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند . گیاهان و جانوران موجود در بازی طوری طراحی شده اند که با حوادث مختلفی که در اطرافشان اتفاق می افتد واکنش نشان می دهند . بازی The Witcher 3 Wild Hunt یکی از بهترین بازی های سبک RPG است که می تواند رقیب خوبی برای سایر بازی های این سبک باشد . لازم به ذکر است که برای ساخت این بازی از موتور REDengine 3 استفاده شده است که توسط CD Projekt RED برای بازی های جهان باز طراحی شده است و به بازیکن این اجازه می دهد تا آزادانه به هر طرف سفر کند و پرسه بزند .

The.Witcher.3.Wild.Hunt.11.www.Downlaod.ir

هرج و مرج , جهان را در خود غرق می کند . دود ناشی از سوختن روستاها , آسمان را سیاه پوش کرده است . بار دیگر امپراطوری Nilfgaard بازگشته است و تاخت و تاز پادشاه شمالی تهدید را احساس می کند . تنها یک نفر می توانست در مقابل آنها مقاومت کند که دیگر دیگر رفته است . نیرویی تاریک و مرگبار در حال ظهور است . کابوس های شبانه , گرالت را رها نمی کنند . گرالت تصمیم می گیرد برای پاسخ دادن به تمامی کابوس هایش ماجراجویی خود را آغاز کند . ارتش تاریکی , قسمت اعظمی از سرزمین ها را به زیر سلطه خود درآورده است . در طول مسیر , گرالت با ردپایی از هیولاها برخورد می کند . حال گرالت تنهاست و دیگر یاوری برایش باقی نمانده است . گرالت دیگر مانند سال های پیش , طراوت جوانی را ندارد و کمتر خود را درگیر ماجراجویی های مختلف می کند . REDengine 3 باعث شده است تا پلیر , از گردش در محیطی گرافیکی و چشمنواز نهایت لذت را ببرد . محیط بازی 13 برابر بزرگتر از نسخه قبلی است . نقشه بازی از مناطق مختلفی از جمله کوهستان ها و دریاها تشکیل شده و در هر قسمت از نقشه , تمدنی وجود دارد که هرکدام دارای فرهنگ مخصوص به خود هستند .  در این نسخه , تجهیزات و سلاح های گرالت تغییرات عمده ای کرده اند . در این نسخه , سیستم مبارزه دچار دگرگونی اساسی شده و این امکان به پلیر داده می شود تا در هنگام نبردها از قدرت سحر و جادوی خود در برار دشمنان خود استفاده کند . Wild Hunt مکانیک های جدیدی از جمله witcher-sense , نحوه مبارزه هنگام اسب سواری , روش مبارزه دریایی , شنا در زیر آب و استفاده از یک کمان پولادی را معرفی می کند . Witcher Sense بخشی از اطلاعات مربوط به گرالت برای نحوه مبارزه با هیولاهای مختلف را نشان می دهد . جالب است بدانید برای مبارزه با هر هیولا , ابتدا باید یکسری اطلاعات از دشمن مورد نظر و نحوه مبارزه او به دست آورده سپس پا به یمدان نبرد گذارید . مکانیزم دیگری برای بالا رفتن از کوه ها وجود دارد که شبیه به سری بازی های Assassin’s Creed نبوده اما شباهت زیادی با Uncharted دارد . هر تصمیم می تواند اتفاقت در حال وقوع در جهان بازی را تغییر دهد . برای هر تصمیم , مجموعه ای از گزینه های مختلف پیش روی شماست . CD Projekt RED بیش از 100 ساعت گیم پلی را برای تکمیل بازی پیش بینی کرده است که 50ساعت آن را انجام ماموریت ها و 50 ساعت دیگر آن را خط اصلی داستان تشکیل می دهد . بازی برای آنکه به واقعیت نزدیک شود , از سیستم پویای شب و روز استفاده می کند . چرخه شب و روز می تواند بر قدرت برخی از هیولاها مانند گرگ ها در زمان ماه کامل تاثیر گذارد . جالب است بدانید چهره گرالت با گذر زمان دچار تحولاتی از جمله رویش ریش خواهد شد . گرافیک خیره کننده , ازی به عنوان یک قاتل هیولاها , موزش دیده از دوران کودکی و جهش یافته برای به دست آوردن مهارت های فوق بشری , مسلح با طیف وسیعی از سلاح های قابل ارتقا، , معجون و سحر و جادو , شکار کردن طیف گسترده ای از هیولا های عجیب و غریب , امکان به روز رسانی سلاح ها , امکان خرید زره پوش و سفارشی آن , کاوش در جهانی بی پایان و فانتزی , کشف غارها و کشتی های غرق شده ، تجارت با بازرگانان و آهنگران , تغییر سرنوشت و استفاده از موتور بازیسازی REDengine 3 تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی زیبا و جذاب The Witcher 3 Wild Hunt را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

منبع : http://download.ir

::: برای دانلود تراینر و کرک و پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه کنید :::

م.م ن (haviku sawish) بازدید : 86 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

نظر به درخواست همه دوستان و کاربرانی که از اینترنت کم سرعت یا موبایل استفاده میکنن برای دیدن ادامه مطلب تا اول آذر ماه برای همگان آزاد می باشد و نیازی به عضویت نیست ولی 1 روز قبل از 1 آذر سریعا ادامه مطلب بر میگرده به تنظمات اصلی یعنی دیدن برای اعضا

ولی با عضویت هم نسوز کننده هارو دارید و هم میتونید درخواست

TRAINER  های پولی هر بازی که میخواید رو بکنید و تراینر پولی مزبور را دریافت کنید به صورت کاملا مجانی


م.م ن (haviku sawish) بازدید : 102 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

Call of Duty: Ghosts - wallpaper 3

ساعتی پیش سایت پر طرفدار و محبوب

www.megagames.com

خبری شگرف را منتشر کرد بازی محبوب ندای وظیفه : ارواح در 24 ساعت از زمان فروشش 1 میلیون دلار فروش داشته و در کمتر از 15 ساعت بیشترین بازی خورای جهان سیو بازی های خود را برای شرکت اکتیوژن و سایت خود همین بازی ارسال کرده اند

بدیعی ست که این بازی یکی از پر فروش ترین بازی های سال خواهد شد و کاملا معلوم است که نسبت به بازی های دیگر در سبک شوتر امتیاز بهتری را برای بهترین شدن بازیهای 2013 خواهد داشت

م.م ن (haviku sawish) بازدید : 93 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

کارگاه آموزشی obstacle در نخستین روز از نمایشگاه گیم تهران برگزار شد

 

در نخستین روز از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، کارگاه آموزشی انواع obstacle با محوریت طراحی بازی، توسط هادی اسکندری برگزار شد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای این کارگاه پنج محور مهم داشت و مخاطبان آن عموم شاغلان عرصه گیم کشور بویژه طراحان بازی های رایانه ای بودند.
هادی اسکندری درباره برگزاری این کارگاه گفت: obstacle در سال های اخیر و با توجه به گسترش عرصه گیم نقش ویژه ای در طراحی بازی و بویژه مبحث طراحی مراحل بازی دارد.
وی افزود: با توجه به محدودیت تیم ها بویژه تیم هنری در زمینه تولید آیتم های بازی و قرار دادن این آیتم ها در اختیار تیم تولید، بهتر است طراحان بازی که درحال کار بر روی مراحل بازی هستند، نیازهای بازی بخصوص طراحی مراحل را بشناسند تا بازی با هزینه کمتری تولید شود.
اسکندری ادامه داد: محور اول این کارگاه تقسیم بندی انواع obstacle در بازی های رایانه ای، محوردوم کارکردهای مختلف obstacle ، محور سوم بررسی استفاده obstacle در چند بازی رایانه ای موفق، محور چهارم، ارتباطات متداول در قرار دادن obstacle در مراحل طراحی بازی و محور پنجم راهکار های استفاده بهینه از منابع خواهد بود.
30 کارگاه آموزشی در روزهای برگزاری نمایشگاه در حوزه تخصصی گیم برگزار خواهد شد.
نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا 26 مرداد ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپا است.
م.م ن (haviku sawish) بازدید : 146 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

رونمایی از بازی ردکاپ ۲ در نمایشگاه گیم تهران با ظرفیت ۸ میلیون نفر کاربر

 

بازی ردکاپ ۲ از محصولات باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در دومین نمایشگاه گیم تهران رونمایی شد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از بازی رد کاپ ۲ در نخستین روز از سومین نمایشگاه گیم تهران در مصلای امام خمینی (ره) رونمایی کرد.
این بازی امروز سه شنبه با حضور محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در غرفه این باشگاه که در محل برپایی سومین نمایشگاه گیم تهران دایر شده رونمایی شد.
پرسپولیس پیشتر در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران بازی رد کاپ ۱ را رونمایی کرد.
رد کاپ یک بازی آنلاین است که برای علاقه مندان به فوتبال و هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تولید شده است.
کاربر در این بازی می تواند بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب و با تیم پرسپولیس به رقابت مجازی در لیگ بپردازد.
ایجاد محیط جذاب برای هواداران و تمرین اصول حرفه ای گری باشگاه داری در فضای مجازی برای کاربران از اهداف تولید این بازی محسوب می شود.
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز درباره این بازی گفت که هدف باشگاه از طراحی این بازی آموزش اصول حرفه ای سازی باشگاه های فوتبال در کنار سرگرمی و هیجان به هواداران پرسپولیس است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.fc-perspolis.com از این بازی رایانه ای استفاده کنند.
همچنین مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت که ۸ میلیون نفر بطور همزمان می توانند از بازی ردکاپ ۲ استفاده کنند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمد رویانیان در مراسم رونمایی از پرتال جامع باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و بازی رد کاپ ۲ در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران افزود: بازی های رایانه ای نیاز اصلی جامعه است و باید نیازهای فرهنگی مردم را شناسایی و تامین کنیم.
مدیرعامل باششگاه پرسپولیس همچنین فضای نمایشگاه سوم بازی های رایانه ای را محیطی مناسب برای بازی سازان و خانواده ها ارزیابی کرد.
به گفته رویانیان، بازی فوتبال یکی از پرطرفدارترین گیم ها است و باشگاه پرسپولیس می تواند به استقبال مردم از بازی های بومی فوتبال کمک شایانی کند.
وی به رونمایی از پرتال جامع همه جانبه پرسپولیس و بازی رد کاپ ۲ اشاره کرد و گفت که ۸ میلیون نفر بصورت آنلاین می توانند از این بازی آنلاین استفاده کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بازی ردکاپ ۲ را به فوتبالدوستان هدیه کرد و یادآور شد که به نفرات برتر مسابقه ردکاپ هدایایی اهدا می شود.
دکتر بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز بر حمایت از بازی های رایانه ای آنلاین تاکید کرد و یادآور شد که بنیاد از اقدامات فرهنگی باشگاه های ورزشی در تولید گیم حمایت می کند.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا ۲۶ مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است

م.م ن (haviku sawish) بازدید : 98 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

 

افتتاح سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران

 

بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه سوم بازی های رایانه ای ، آغاز به کار کرد.

 نمایشگاه سوم بازی های رایانه ای در فضایی بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع و در قالب بخش های مختلف برپا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فضای نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته است.نخستین دوره بازی های رایانه ای تهران اردیبهشت ماه سال 90 در برج میلاد تهران برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان به بازی های رایانه ای و به منظور تسهیل حضور علاقه مندان به این عرصه، دومین دوره این رویداد فرهنگی در فضایی بالغ بر سه و نیم برابر مساحت دوره اول به مساحت 18 هزار متر مربع در تیرماه سال 91 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.


در دوره سوم نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، 15 دانشگاه حضور می یابند. همچنین برپایی بخش خانواده، دنیای بدون گیم، بخش بازی سازان مستقل، غرفه اسرا (نظام رده بندی سنی گیم) با هدف آشنایی خانواده ها با گیم و تهیه بازی رایانه ای به تناسب سن فرزندان از برنامه های این رویداد است.در این نمایشگاه در بخشی با عنوان «تولیدات»، آخرین بازی های تولید شده ایرانی و ساخته های خارجی مورد تایید بنیاد ملی بازی های رایانه ای عرضه خواهند می شود.«پنجره» از بخش های جدیدی است که در قالب سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای به مخاطبان این عرصه معرفی می شود.


در این بخش روند تولید بازی های ایرانی در دو دهه اخیر در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.برپایی 30 کارگاه آموزشی، فروشگاه نمونه بازی های رایانه ای با تنوع بیش از 50 عنوان گیم و مسابقات بازی های رایانه ای برای علاقه مندان از دیگر بخش های این رویداد فرهنگی است.ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازیهای رایانه ای ESRA، نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای، ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور و معرفی ایران به عنوان قلب بازی سازی منطقه از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران به شمار می رود.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از 22 تا 26 مردادماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.

 

برای دیدن تصاویر از نمایشگاه به ادامه مطلب مراجعه کنید :

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
در مورد : TRAINER (نسوز كننده) TRAILER (پيش نمايش) CHEAT (كد تقلب)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 8,173
  • بازدید کلی : 136,284
  • کدهای اختصاصی
    در مورد : TRAINER (نسوز كننده) TRAILER (پيش نمايش) CHEAT (كد تقلب)